Skoči na vsebino

NOVICA

SPLETNI OPOMNIK - možnost samodejnega obveščanja strank o poteku veljavnosti osebnih dokumentov

Spoštovani uporabniki storitev Upravne enote Ljutomer!

 

Ker so upravne enote prenehale s prakso pošiljanja vljudnostnih obvestil strankam o skorajšnjem poteku veljavnosti osebnih dokumentov (osebne izkaznice, potnega lista, vozniškega in prometnega dovoljenja) v fizični obliki, bi vas radi seznanili z alternativno možnostjo, ki jo nudi državni spletni portal e-Upravana področju samodejnega obveščanja o poteku osebnih dokumentov.

 

Storitev se imenuje Spletni opomnik  in omogoča, da na elektronski naslov in/ali mobilno številko uporabnik prejme sporočilo o poteku veljavnosti njegovih identifikacijskih dokumentov in identifikacijskih dokumentov njegovih mladoletnih otrok, in sicer en mesec, 14 dni in tri dni pred potekom veljavnosti.

 

Naslov elektronske pošte in/ali številko mobilnega telefona v sistem e-uprave uporabnik navede sam. Za vstop v sistem je potrebno veljavno kvalificirano digitalno potrdilo (SIGEN-CA, AC  NLB, POŠTA®CA, Halcom CA).

 

Obvestilo o poteku veljavnosti dokumentov lahko uporabnik prejme po elektronski pošti ali/in preko SMS obvestila za naslednje dokumente, ki jih sistem e-uprave samodejno pridobi iz uradnih evidenc:


- osebna izkaznica,
- potni list,
- vozniško dovoljenje,
- prometno dovoljenje,
- zapisnik o tehničnem pregledu vozila,
- orožni list.